
Minulla on kysymys tai asiaa Esconetille
Autamme mielellämme.
Täytä ensin yhteystietosi ja kerro asiasi, niin ohjaamme sen oikealle henkilölle.
Kun olet täyttänyt lomakkeen, saat myös myymälän ja huollon puhelinnumerot kiireellisiä tilanteita varten. Huomioithan, että puhelimeen ei aina vastaa tekninen asiantuntija.
Miksi puhelinnumero ei ole suoraan sivuilla?
Useimpiin yleisiin kysymyksiin löytyy vastaus kotisivuiltamme.
Myymälä vastaa vain yleisiin asioihin – ei teknisiin kysymyksiin, korjausohjeisiin tai verkkokaupan tilauksiin.
Kun täytät lomakkeen, asiantuntija voi ottaa sinuun yhteyttä.
LUE TÄMÄ ENNEN KUIN LÄHETÄT LOMAKKEEN
- Espoon Suomenojan myymälän aukioloajat löytyvät sivun yläreunasta ja ne pitävät paikkansa.
- Sammutinhuolto: On käytössä. Sammuttimet huolletaan odottaessa aukioloaikoina.
- Lämmitinhuolto: Voit tuoda lämmittimen Espoon Suomenojalle. Yhteys huoltoon hoituu lomakkeella.
- Kylmälaitehuolto: Myös käytössä. Ota yhteyttä lomakkeella.
- Tuotteiden myymäläsaatavuus näkyy selkeästi jokaisen tuotteen sivulla (esim. ”2 kpl myymälässä”).
- Muista kirjoittaa nimesi ja yhteystietosi, jotta voimme vastata sinulle. Vastaamme ensisijaisesti sähköpostitse.
Täytä lomake ja kysy
Kysymyksesi menee meidän tikettijärjestelmään, josta ohjaamme sen oikealle vastuuhenkilölle.